18.9.16

For Sale




It was a long time ago I published a blog post. Some trips and then, after them, preparing the apartment for sale had me occupied. Amazing how many things you can accumulate over the years. Every time I have been moving in my life I filled up a lot of boxes. Or maybe I only think so as they were very heavy and I had to carry them around a lot :) The apartment is out for showing on Sunday and Monday. Here are more pictures of the apartment where I spent a couple of happy years together with my boyfriend. I will miss this apartment.


Ostatnio niewiele pisałam na blogu. Moje częste podróże, a po nich wystawienie mieszkania na sprzedaż, zepchnęły prowadzenie bloga na dalszy plan. Niesamowite ile rzeczy potrafimy nagromadzić przez lata w mieszkaniu. Za każdym razem kiedy w moim życiu zdarzala sie przeprowadzka, miałam wiele kartonów. A może tylko tak mi się wydaje ponieważ były one ciężkie i wiele razy musiałam tę samą drogę z nimi pokonać :) Mieszkanie, w którym wspólnie spędziłam szczęśliwe lata z moim partnerem, jest gotowe na sprzedaz. Podczas wyprowadzki beda na mnie czekac... kartony.